tisdag 30 oktober 2012

En helg i Kramfors

Ja, helgen spenderades då i Kramfors. Efter en tågresa på ynka 3 timmar (då jag hann träffa en gammal klasskompis, äta frukost och sova lite) var vi framme i Sundsvall redan klockan 10 på förmiddagen i fredags. Där mötte Jimmy upp och vi for en sväng till Birsta. Efter ett par timmar där for vi vidare i “snöstormen” till Kramfors och Jimmys. Kändes lite konstigt att komma hem utan att åka till mamma och pappa, men men. Eftermiddagen, kvällen och natten spenderades sedan där. Åt god mat och efterrätt, kollade på Prometheus och mös.

2012-10-26 13.19.372012-10-26 14.42.49

Kramfors en helg i oktober..

På lördagen skyndande jag sedan vidare till Plankvägen, men där var ingen hemma när jag kom…På kvällen kom även Jimmy och vi åt oxfilé och efterrätt och hade det allmänt trevligt.

Efter middagen på söndagen fick jag skjuts ner till Sundsvall igen och jag och Anna satte oss på tåget ner igen, denna gång träffade vi en gammal klasskompis till henne istället, som vi pratade med hela vägen.

Vi var innanför dörren vid 10 i 1 på natten och jag var i säng vid halv 2, så det var en ganska seg dag i skolan igår från halv 9 till halv 4.

Imorse skulle vi förresten äntligen få lite snabbare internet här. Men installatören som var här märkte att ledningen utifrån trapphuset in till vårat telejack var av, så det gick ju inte. Nu har vi gjort en felanmälan till fastighetsskötaren och det måste nu fixas innan vi kan få internet, hoppas det inte tar allt för lång tid bara…

Nu är det färdigpluggat för idag, imorgon drar några i klassen ner till Södertälje och Tom Tits för att kolla in Body Worlds, och självklart också leka av oss lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar