onsdag 5 december 2012

5 December

Ja, så fyller man år igen då.

Jag var beredd på en heldag i labbsalen idag, men vi var färdiga redan strax efter 11, så det var ju skönt att få vara lite ledig. Tråkigt för Jimmy dock som hade tänkt överraska mig mig pannacotta till efterrätt. Men men, det blir säkert gott även fast jag vet om det, så nu är han ute i snöstormen och köper det som behövs.

Jag och Jimmy började firande redan i helgen, då både födelsedagen och våran årsdag (dock lite i efterskott) firades med hotellvistelse i Stockholm. Mysig julstämning med snö på marken och alla dekorationer ute.

 2012-11-30 19.23.59 2012-11-30 19.24.14

Lyxade till det lite extra med guldpaketet för 5 kronor extra och fick dessa smarrigheter.

2012-12-01 09.31.52

Hotellfrukost á la Jimmy

På söndagen sen var vi ute på skyltsöndagen med 1000-tals andra och titta på fyrverkerier i kylan. Sen på kvällen kom Johanna över och tittade på film och det dracks glögg.

2012-12-02 16.47.10

I måndags så hade Jimmy en kompis här och de satt och spelade TV-spel hela eftermiddagen. Framåt kvällen joinade även jag och Anna och det blev en riktig spelkväll av det hela med Street Fighter och Sonic.

 

Idag kom även minneskortet som jag beställde för ett par dagar sedan, lagom som en present till mig själv, härligt att slippa ta bort en app varje gång man vill installera en ny!

2012-12-05 14.06.27

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar