tisdag 18 december 2012

Dan före dan

Imorgon är det tenta, är lite kluven inför den, vill inte, men samtidigt ska det bli så skönt att få det gjort för jag är så himla less på den nu.
Så här dagen före tentan blir det inte ,mycket plugg, ska bara försöka läsa litegranna. Utöver det är det en hel del som ska göras idag.
  • Tvätta (Vi började redan halv 8 imorse, så har redan tvättat åtta maskiner, nu ska allt bara torkas också).
  • In på stan och leta julklappar.
  • Handla tentagodis.
  • Ringa Bredbandsbolaget och Canal Digital.
  • Tömma mitt rum på grejer. Japp, imorgon och på torsdag ska här målas och tapetseras i mitt rum, gästrummet och hallen. Eftersom att vi är upptagna hela dagen imorgon måste allt tömmas redan idag. Hallen och gästrummet gick fort redan igår, men på mitt rum finns ju lite fler och tyngre grejer.
Det ska bli skönt att äntligen få fixat här, men tajmingen är urusel. Imorgon är det ju tentan, sedan ska vi äta med klassen och på kvällen är det fest. Här kan vi ju då inte vara, och sedan kommer målaren vid halv 8 på torsdag, så veckans enda sovmorgon förvinner också.
Nu ska jag göra mig klar så jag kan åka in på stan och få det bortgjort. Avslutar med några fler bilder som togs förra helgen inne på Saluhallen.
2012-12-09 02.17.542012-12-09 02.18.462012-12-09 02.19.00

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar