söndag 9 december 2012

Sprucket revben

För 2 veckor sedan lyckades jag spräcka ett revben. Ni kan ju lossas att jag gjorde något jättehäftigt för att lyckas med detta (och inte halkade i badkaret).

I alla fall, var det inte så jättefarligt, så trodde inte att det hade blivit något, men så förra helgen blev det värre och har gått runt hela veckan och bitvis haft riktigt ont. Men så igår köpte jag Voltaren gel – vilken dröm , kände nästan inte av det på hela kvällen!. Dock hjälper det inte mot nysningar, nyser jag så är jag körd.

Det var bara det jag ville säga – hjälpen mot spruckna revben är Voltaren gel.

Nu ska jag ta ett bad, hej!

Ps. Igår var det födelsedagsfirande med tavelmålning och utgång. Bilder kommer när jag orkar lägga över dem till datorn ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar