söndag 14 april 2013

Inte min dag igår…

Igår kväll var vi några stycken hos Frida och sedan på BJs. Det var roligt folk där och jag hade en toppenkväll, förutom att det inte riktigt var min dag, det gick inte riktigt som jag ville.

Redan på väg till Frida, så lyckades jag snubbla och halka på gruset och skrapa upp knät, så det första jag fick göra när jag kom fram var att fråga efter plåster och hela strumpbyxor, men men. Kvällen rullade på sedan, men när vi satt och åt på Max senare på kvällen så insåg jag att min mobil var borta!

Så nu har jag spärrat sim-kort, polisanmält, spärrat telefonen, bytt lösenord m.m. Och tvättat mitt sår på knät också!

Så nu har jag köpt ett kontantkort och får använda min gamla Sony Ericsson W595. Frustrerande att inte kunna trycka på skärmen. Imorgon får jag väl börja titta efter en ny mobil..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar