söndag 21 april 2013

Vårsittning

I fredags hade vi redovisning av våra litteraturprojekt på eftermiddagen i skolan. För mig och Anna var det lite stressigt då vi skulle på medicinska sektionens vårsittning alldeles efter. Men vi sminkades oss på en rast och bytte sedan om på skoltoaletten och hade sedan tur som fick skjuts ner till Värmlands, så vi hann – och kul hade vi! Fick god mat och träffade både gamla och nya bekantskaper. Även första gången vi var på Värmlands, och dit kan jag definitivt tänka mig att gå igen.

Lördagen sedan, förmiddagen spenderades i bikini på balkongen och eftermiddagen/kvällen spenderades i soffan framför teven. En toppendag med andra ord, och hittills har den här dagen varit liknande, förutom att jag börjat fila på ett engelskt CV.

Har lyckats bestämma mig för en ny telefon också, men får stå ut med den gamla knapptelefonen ett tag till då den inte riktigt har släppts än…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar