måndag 8 april 2013

Bröllop

Min helg började med en utflyttningsfest med trevligt sällskap och massa gott att äta. Även fast det var väldigt kul där så var ändå helgens höjdpunkt lördagen, då det var bröllop.

Det blev en tidig morgon med fixande av hår och annat innan jag vid 2 tog tåget, som såklart blev försenat, till Stockholm för Valle och Maries bröllop i Gustav Vasas kyrka. Det var en fint bröllop och vi bjöds på god mat, det var trevligt sällskap och allt som allt så var det en toppendag/kväll. På ett lite djupare plan så så var det klart jobbigt också, men man får försöka lägga det åt sidan och ha roligt istället. Det var i alla fall skönt att få prata ut lite!

Jaja, vid typ 1 eller så så drog jag, Fia och Denise in till stan och Sjätte tunnan med några nyfunna bekantskaper, var dock fler som skulle dit, men dom dök aldrig upp och jag har ingen aning om vart de tog vägen, men men, hoppas ni hade kul ändå :) Kvällen avslutades sedan på Donken vid 4, sen väntandes utanför centralen tills dess att första tåget gick vid 5, sen var jag hemma i min säng vid halv 7 på söndagsmorgonen, men men, det är inte så ofta man går på bröllop, så då får det vara okej. Söndagen sen spenderades i soffan framför teven, det är skönt med sådana dagar ibland också.

 

 2013-04-06 16.15.072013-04-06 16.15.12

Fina brudparet på väg ut ur kyrkan. Var Star Wars-tema, därav lasersvärdet.

 

2013-04-06 19.40.35

Vår hälsning på tavlan.

 

2013-04-06 20.45.302013-04-06 22.47.10

Den goda bröllopstårtan och sedan en påtvingad bröllopsvals.

 

Grattis Rött hjärta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar