söndag 31 mars 2013

Tillbaka i Uppsala

Ja, efter en resa på 4,5 timme idag så är jag nu tillbaka i Uppsala. En väldigt kort resa om man jämför med vilken tid det tog då jag bodde i Skåne.
Resan gick bra, jag satt och tittade på lite tv-serier, och sedan var jag framme. Läste lite också. När jag var på väg upp men fastnade på centralen här i Uppsala i 2 timmar gick jag in på Pocket Shop och köpte mig en pocket som jag har velat läsa länge, Mitt livs roll. Det är samma författare som till En dag som jag tyckte om väldigt mycket. Den här är också väldigt bra! Och framförallt är det väldigt skönt att kunna läsa en bok utan att veta att man måste memorera vartenda ord inför en tenta!
2013-03-26 10.33.31

Aja, skönt att vara “borta”, men skönt att komma hem också, men det tar lite tid att vänja sig vid en tom och tyst lägenhet när man varit hemma där det ständigt pratas.
 2013-03-31 22.50.13
Det sista jag gjorde innan jag lämnade Kramfors var att kliva på något vasst i köket, så såhär pimpad har min häl varit idag. 

Nu blir det en liten stunds AC3 innan sängen. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar