måndag 4 mars 2013

Sen sist…

Jag fick en liten peak för ett tag sen om att jag skulle skriva här igen, så jag gör väl ett försök.

Det är alltid lika svårt att komma igång igen efter ett uppehåll, vad ska man skriva? Ska jag skriva allt som hänt sedan sist, eller ska jag bara börja där jag är nu?

Jag gör helt enkelt så att jag hoppas de tråkiga/jobbiga som har hänt och går direkt på sådant som är lite roligare, fick flera förslag på vad jag skulle ta med, så får väl försöka ta med det :)

Har hunnit med en långhelg med fest och en helg med film.

Festhelgen började på torsdagen med “örtsprit” och en tänkt stockenutgång som dock aldrig blev av pga att kön var så lång  när vi kom dit så vi skulle inte ha hunnit in, men kvällen var bra ändå. På fredagen sen var det visserligen ett uppehåll, men lördagen var det fest, med provtagning! Även då failade vi utgången, men vi tog oss i alla fall till Burger King för lite nattmat.

Filmhelgen var det filmkväll fredag, lördag och söndag. Såg inga höjdarfilmer kanske, men alltid mysigt att kolla på film. Och extra trevligt då gästen tar med chips och godis!

Har även hunnit med att gå på två intervjuer inför sommarjobb. Blev erbjuden båda, varav de jag helst ville ha idag, så idag är jag glad, jag ska jobba på Biovet i Sollentuna 10 juni – 2 augusti, sen blir det en hel månad ledigt innan skolan drar igång igen, jätteskönt ju!

När det kommer till skolan så har det pluggats en del, speciellt denna helgen (det är visserligen inget roligt men). Skönt är i alla fall att alla GXar är klara och godkända, så nu kan man fokusera helt på plugg inför tentan som vi har den 20/3.

Tror jag fått med allt nu, eller juste, skulle ju också ha med “mantel och grejer”, men  vi lämnar det vid det.

Nu måste jag göra mig klar, har föreläsning i Stockholm 15-17, men har kommer de få bilder jag faktiskt har från den här månaden.

2013-02-14 22.30.222013-02-14 22.31.38

2013-02-16 21.49.502013-02-16 21.51.01

2013-02-16 21.57.442013-02-16 21.57.53

2013-02-16 22.00.41

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar