torsdag 21 mars 2013

Påsklov!

Känns som att jag har tjatat väldigt mycket om att vi ska ha lov nu (i två veckor!), men det är grymt välbehövligt och har verkligen sett fram emot att kriminologikursen ska vara över och vi ska få lov. Det är väl inte så konstigt att jag ser fram emot påsklov heller, den senaste kursen känns som att den varit en evighet, den började ju alldeles efter vi kryssade till Riga, och det känns som att det var en evighet sedan. Sen är det ju inte ofta man har påsklov nu för tiden, det var väl i gymnasiet, och två veckors påsklov, det har jag aldrig haft ju. Förutom när vi åkte till Nicaragua, det var ju två veckor över påsk, eller va det innan påsk? Aja, jag kommer i alla fall ihåg att vi fick sitta på skolan på sportlovet då istället när alla andra var lediga tror jag. Oj, det var en lång utsvävning, hjärnan hänger inte riktigt med idag, back on track nu!

Tentan igår gick väl som den gick, är lite oklart vad som behövs för att klara den, men det ska nog gå vägen! Efter tentan startade vi lovet med en middag. Gick till Fridays, alltid ett vinnande koncept. Åt god mat och drack gott vin och var tillbaka i Uppsala vid 8.

IMG-20130320-WA0000

Den här dagen har bara börjat, klev upp vid 9 men har inte ens ätit frukost än, utan har bara degat runt, men nu är det dags för nya standardfrukosten – ägg på knäcke. Sen får vi se vad det blir, ikväll ska vi i alla fall eventuellt på Stocken, eller ha filmkväll, får se vad det blir.

Om den här helgen blir som jag vill så kommer den i princip bara bestå av fest, film/serier och Assassins Creed III, låter som en helt toppen långhelg tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar