måndag 11 november 2013

@#% hosta!

Förkylningen har idag varit betydligt bättre än igår även fast jag även idag gått runt och snörvlat lite.

Nu har dock den förbannade hostan kommit tillbaka. Sist jag var förkyld, vilket var 2-3 veckor sedan hade jag sådan fruktansvärd hosta, och nu har den alltså kommit tillbaka, yeay. Hostar så att jag får kväljningar och mår illa, och inte blir det bättre av hostmedicinen som mest bara smakar äckligt heller.

Hade egentligen tänkt gå och sova, men sitter kvar en stund i soffan och tittar på tv istället. Hostar inte lika mycket när jag sitter upp också vill jag ge hostmedicinen lite mer tid så att den förhoppningsvis kan göra någon nytta så jag inte behöver ligga och hosta allt för mycket inne på mitt rum med tanke på att Greta gått och lagt sig i rummet bredvid.

Aja, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar