söndag 10 november 2013

Mysig släkthelg

I fredags kom mamma och kusin Vera hit på eftermiddagen. På fredagkväll så gjorde vi som vi alltid gör ni mamma är här, vi gick på Biztron och åt och maten där var helt gudomlig som vanligt. Efteråt fortsatte vi som vanligt med att  gå till Magnusson där det blev ett par öl innan vi gick vidare. Vi gick till Bullitt och sedan hann vi även med en sväng på Pitchers innan vi kom hem vid 2 och troligtvis väckte Gretas syster med pojkvän, men men, så kan det gå.

Igår var vi på stan och shoppade under dagen och på kvällen blev det mat, vin och tv. Vi hade köpt fläskfilé och en färdig sås med dijon och franska örter. Till det åt vi potatisklyftor och sallad. Väldigt gott och enkelt!

De for idag vid lunch och sedan dess har jag mest legat däckad. Min förkylning har kommit tillbaka och idag har jag mest legat och tittat på tv och sovit, men det känns redan lite bättre, så förhoppningsvis är det bara ett kort återfall.

Jag har haft en supermysig helg och det är alltid kul att träffa släkten!

Nu ska jag titta på tv och äta glassen som vi glömde bort att äta igår.

IMG_20131108_235059

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar