söndag 17 november 2013

Work work

Igår jobbade jag i baren med Sara på en 50-årsfest för hennes kompis pappa. För oss ingick en jättegod buffé och vi fick även dricka vad vi ville i baren, det märktes verkligen att det var helt okej då han som fyllde år kom in flera gånger och kollade så vi hade något att dricka vi också. Vid 12 kom han även upp och tyckte att vi skulle släcka ner baren och gå ner och dansa med de andra istället. Jag hade verkligen en jätterolig kväll! Förutom det så fick vi väldigt bra betalt (folk dricksade bra) och när jag kom hem vid 5 på morgonen hade jag även med mig några öl, cider och energidrycker, också en stor aluminiumform med mycket god kyckling och potatissallad, haha. Aja, grymt kul var det i alla fall om jag träffade väldigt mycket roligt folk.

2013-11-16 16.06.47
Sara blandar fördrink i hinkar

2013-11-16 17.27.50
Här höll vi till. Har ingen aning om vad Sara gör i bakgrunden…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar