torsdag 25 februari 2010

Efter regn kommer solsken...

Efter tenta kommer tentafest :)

Har varit på Ica och handlat med Sandra inför förmiddagen imorgon då vi ska sitta instängd i en aula med en kemitenta framför oss. Får nog sitta lite längre än till 11 då jag brukar vara klar, tar ju lite tid när det är en massa uträkningar och sådant. Ska väl förhoppningsvis inte behöva sitta till tre i alla fall. Men när tentan äntligen är över är det dags för tentafest, jag och Sandra och ev. pojkvänner ska träffa Julia inne på stan redan vid halv 5 för att shoppa, lite mjöl, lite tomat, lite skinka och mycket mycket mer, sen ska vi nämligen hem till Julia och baka pizza, till en 10-12 stycken, som kommer sedan vid 6-7 :D
Då glömmer vi allt vad tenta heter och festar hela natten lång ;) Är fest i min korridor också, vissa skulle ta tåget hem vid 5, så är jag inte less på att festa när ja kommer hem från Julia så lär jag ju kunna fortsätta här ;)
Nu blir det mat, wook med fläskkött, paprika, vattenkastanjer, bambuskott och nudlar ^^
/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar