tisdag 9 februari 2010

Helgen med Jimmy

I lördags så ägnade jag hela dagen åt att städa, min städvecka i korridoren så jag städade där ute, sen tog jag rummet också, var och handlade lite gott och sedan for jag in på stan och hämtade ett paket, ett dessertset som jag beställde för ett av presentkorten jag fick av moster med familj i present, mycket fint i en röd låda.
Sen mötte jag Jimmy på stationen, vi beställde pizza och kollade på melodifestivalen, redan på söndagen såg mitt nystädade rum ut såhär:



Så går det när man är två på 19 kvadrat :P På fredag ska jag dit i stället, så jag får väl stöka ner där då ;)
Men men, han for igår och jag fick lite pluggandet gjort så de var kanske bra de :P Idag har vi haft föreläsning och sedan lab, så var riktigt seg efteråt, så har inte pluggat något idag, men vi är lediga imorgon, så får ta igen det då :)
/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar