tisdag 2 februari 2010

Explosion!

Igår hade vi våran första kemilab - vi sprängde inte skolan, men jag och Sandra lyckades i alla fall med ett litet poff, vätgasen som bildades sköt iväg vår kork, oops ;) Förutom att vi sköt iväg korkar så skulle vi också lista ut vilka joner som fanns i olika lösningar :)
Idag har vi, efter den otroligt sega morgonsföreläsningen, skrivit en del på den förra labrapporten, dags att få den klar snart så vi kan börja med den nya.
Imorgon är vi lediga, då blir det en sväng in på stan, behöver jeans, också ska jag väl försöka plugga lite och skriva klart rapporten, förhoppningsvis.
Denna vecka har jag och Sandra nyttig vecka, eller iaf nyttigare än vanligt, så sitter här och äter jordnötter :) Nä, ska försöka plugga lite nu, så det blir lite gjort idag, sedan får jag se vad jag hittar på, troligtvis lite tv, eller Sims ;)
/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar