fredag 5 februari 2010

Tjohoo!

I onsdags var vi lediga, så var en sväng ner på stan, köpte ett par jeans, en T-shirt och en foundation - allt för 400 kronor :) Köpte även ett jojo-kort så jag kan åka till och från Karlshamn, tappat mitt gamla blekingetrafiken :(
Igår var jag och Sandra väldigt effektiva, efter att ha suttit på föreläsning hela förmiddagen gick vi hit och skrev kemirapporten, vid 5 var den klar och då var vi lagom mosiga i skallen :P Idag har det också blivit endel rapportskrivande, först var Julia och Sandra här vid 12 och vi fixade lite komplettering på en gammal rapport, sedan gick vi på eftermiddagsföreläsningen - grymt segt, hade föreläsning till halv 5, men fick dock sluta 12 (!) minuter tidigare, vilket är väldigt mycket om man har Bengt som föreläsare :P Sedan har jag även skrivit en annan rapport jag hade liggande och skickat in den, så har varit väldigt flitig på rapportskrivande de senaste dagarna, och det känns skönt att bli av med dom, får hoppas att man klarar sig från komplettering bara.
Imorgonkväll kommer Jimmy :D Så morgondagen ska ängnas åt städning och en sväng till Ica för inköp av matvaror, sen blir det en myskväll :)
/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar