lördag 6 februari 2010

Jimmy kommer ikväll :)

Har städvecka denna vecka, så dagen hittills har jag ägnat åt städning, både inne på mitt rum och ute i korridoren, har t.o.m. rensat avloppet till mitt handfat, inte det trevligaste, men de måste ju göras när handfatet fylls med vatten som inte vill rinna undan. Har även hunnit med att tvätta lite grann, känner mig väldigt duktig.
Ska ner på Ica en sväng nu och köpa lite gott tills ikväll, sedan blir det en dusch innan jag drar ner på stan och hämtar ett paket och möter Jimmy på stationen :) Middagen blir nånstans uppe i Gamlegården, vet inte riktigt vad det finns där, men något ska vi väl hitta, sen blir det myskväll :)
/Sara

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är!

    Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!

    Ha en härlig helg!

    SvaraRadera