onsdag 24 mars 2010

EN vecka på mig att hinna med...allt..

Nästa onsdag har jag tenta på förmiddagen, sedan runt halv 2 går tåget hemmåt. Känns som att det är tusen saker som behöver göras innan det. Imorgon har vi ingen föreläsning så då ska jag passa på att hinna med endel, ska börja med att tvätta, sedan ska jag in på stan och köpa en förlängningssladd till mobilheadsetet, så jag kan ha det till datorn också, ska även försöka hitta några skor, men det brukar inte gå så bra.
Jag ska även hinna med att hitta nått simpelt spel som jag kan spela på bärbara, lite underhållning på tågresan är aldrig fel. Jag skulle även behöva städa lite här, och utöver allt detta ska jag hinna plugga en hel del också.
I helgen blir det en natt i Karlshamn också, vi ska på bio i bromölla på fredag, sedan är jag i Karlshamn till lördag eftermiddag, måste hämta mitt andra headset där, eftersom att det jag har nu gör lite som det vill. Måste även hämta ut ett paket på Konsum i Karlshamn som förhoppningsvis kommer denna vecka.
Jaja, nu ska jag laga lite mat, sedan ska jag plugga lite mer också innan Sandra kommer över för lite film och popcorn ikväll, lite roligt måste man ju få ha också.
/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar