torsdag 25 mars 2010

Shopping

Tog en paus från pluggandet och spenderade några timmar på stan med Josse och Helena idag, shoppade endel, bl.a. en förlängningssladd till headsetet, som var anledningen till att jag åkte in, så jag är nöjd. Vi tog även en fika på Café Fenix, lite varm choklad och en Kramforskaka, eller kärleksmums som man säger här.
Tänkte jag skulle lägga upp en bild på det jag handlat också, tycker själv det är roligare att läsa bloggar med bilder i, så ska försöka bli lite bättre på det :)

Har även hunnit med en sväng på Ica och jag har ätit, ringde en snabbis till Adam, men eftersom att de ska fira han imorgon ska jag ringa imorgon också för att se vad han fått.

Nä, nu måste jag plugga lite, innan 8, för då blir det paus för Sveriges värsta bilförare, sen siktar jag på att plugga nån timme till.

/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar