måndag 22 mars 2010

Hemresa i påsk

Dagarna rullar på här, föreläsningar om allt möjligt, inte den roligaste kursen just nu, men det är i alla fall inte allt för mycket plugg, så skönt med lite vila, efter påsk börjar den organiska kemin, så då blir det mer.
Helgen har spenderats både här och i Karlshamn. Åt middag med Helena och Josse i korridoren i fredags, sedan drog vi ut till Class :)
For till Karlshamn lördageftermiddag, och där blev det fest också, drog till Robban och Linnéa några stycken, även fast det inte skulle bli något. Har även bokat resa till Kramfors över påsken, åker redan nästa onsdag halv 2, även fast jag har tenta till klockan 2, men ska väl förhoppningsvis inte behöva så lång tid :P
For från Karlshamn halv 8 i morse, höll på att försova mig, så fick stressa ordentligt och sedan äta frukost på tåget. Men jag hann ju i alla fall. Konstigt nog har jag inte varit speciellt trött idag heller, även fast jag klev upp så pass tidigt :)
I veckan blir det endel plugg, föreläsningar och laborationer, förhoppningsvis även bio på onsdag, Alice i underlander 3D :D
/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar