söndag 28 mars 2010

Rainy Sunday

Har varit en regnig dag som spenderats inomhus. Har pluggat lite och kollat på tv lite mer.
Va så dystert väder ute så jag orkade inte pallra mig ner på Ica, rotade i frysen istället och hittade en gammal kyckling-curry lunchlåda som fick bli middag, har sparat på mjölket också så jag har ett glas till frukosten imorgon.
Då är det praktiskt prov imorgon då, 10.15 för min del, inte lika nervös som förra gången, då var de ju sjukt vad nervös man var, men nu vet jag i alla fall hur det går till, men fortfarande nervös för det. Inte för att de är speciellt svårt, utan mer för att vi är så få därinne, det är knäppt tyst å läraren kollar allt man gör.
Förhoppningsvis går det bra, sen är det bara tentan kvar, som jag är väldigt orolig för också måste jag ju packa också, men har börjat fundera på vad jag ska ha med, så det ska väl hinnas med också.
Nu ska jag mysa ner mig i sängen och kolla på en film, Bridget Jones dagbok tror jag.
/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar