måndag 15 mars 2010

Grymt trött

Har varit i Karlshamn i helgen, och trängts i Jimmys 1:a med han, Robin och Valle :) I lördags var det fest. De började bra, tills granntanten kom in och och klagade på att vi spelade för högt, "ni är väl vuxna barn", efter det satt vi bara och pratade om hur fel de va att hon gick in i lägenheten. Sen var de Harrys-Jimmy och några andra gubbar inne på Harrys som va party-poopers :P Men utöver de var de en kul kväll.
Sen mesade vi hela dagen i lägenheten igår, sen var klockan över 1 innan jag äntligen lyckades somna, men konstigt nog var det inte jobbigt att kliva upp klockan 6 imorse och satte mig på tåget till Kristianstad. På förmiddagen var jag piggare än vad jag brukar vara, tröttheten och sedan även övertröttheten kom senare, på labben, kan säga att de inte gick så himla bra med uträkningarna, men de va inte bara mitt fel, Sandra va inte på topp heller. Jag tyckte det var roligare att spruta avjonat vatten på Sandra istället.
Har i alla fall fått i mig lite mat, men inte pluggat något idag, ska väl lyckas få något gjort imorgon, är lediga så att.
Märker att jag är himla trött när jag hela tiden stavar fel, då och då helt fel ord, så bli inte förvånad om du inte fattar vad de står här :P
Nu ska jag slappa framför tvn resten av kvällen :P
/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar