tisdag 9 juli 2013

Ajuste…

I helgen var  vi några här hos mig och grillade. God mat, fint väder och supermysigt. Jag hade marinerat kött och Sara hade gjort en jättegod potatissallad, sedan provade jag att göra Arlas nya mjukglass och tillsammans med jordgubbar blev det en hit.

Sedan gick vi till BJs också, även fast ingen av oss egentligen kanske var så sugen, men men. Det var ganska kul där, dock kom jag och Sara efteråt fram till att vi kanske börjar bli lite för gamla för det stället, så nästa gång får det bli någon annan stans.

Idag har det också varit fint väder, så jag stannade inne på stan efter jobbet. Blev ett par sandaler och frozen yoghurt, det gäller ju att passa på när vädret tillåter för imorgon ska det tydligen bli regn.

Har även precis bokat min resa upp till Kramfors. Den 2 augusti, efter jobbet på min sista arbetsdag, åker jag upp. Har inte bokat någon nerresa än, men det blir efter ungefär en vecka, då blir det bara ett kort uppehåll i Uppsala, bara för att tvätta lite kanske och byta packning kanske, sen blir det ner till Skåne för att hälsa på vänner där, sen en sväng ut på Gotland för att träffa Anna och ta det lugnt. Härligt!

2013-07-06 20.21.112013-07-09 16.38.25
Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar