måndag 1 juli 2013

Birger Jarl

Efter att jag somnat i soffan i fredags och mest bara varit hemma de senaste helgerna tyckte jag att det var dags att rycka upp sig. Så i lördags for jag in på stan och kikade på rean och lyckades även hitta en del. På kvällen sen gick jag ut med Sara N och hennes vänner. Vi gick till BJs där Det vet du skulle spela. Där var väldigt mycket folk där, men det var kul, och skönt att bara komma hemifrån och träffa lite folk också. Gårdagen blev dock inte så händelserik, TV, sömn och pizza – det behöver man ibland också.

2013-06-30 01.47.07

Under kvällen på BJs lyckades jag dock få någons klack rakt på min fotknöl också. Inget som var så farligt då, men igår var den ganska blå och svullen, idag har det lagt sig ordentligt, men fortfarande ganska svullen. Som tur är gör det inte så ont, så länge man inte stöter emot den, eller har tryck mot den, så kan inte sova på den sidan… men men.

2013-07-01 20.19.36-1

Imorse var jag trött. Har inget minne alls av att jag stängde av väckarklockan, vilket gjorde att jag försov mig, så pass att jag tom fick ta ett senare tåg imorse, vilket inte spelar så stor roll, jobbade bara lite längre istället. Efter jobbet blev det träning och sen en Subway-macka i solen vid ån, trevligt.

Nu blir det lite TV, sen ska jag försöka komma i säng i riktigt god tid så jag kommer upp imorgonbitti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar