söndag 15 september 2013

Efter helgens 2-dagars rockar jag idag min Bon Jovi-tisha

Ja, vilken helg det blev av det hela. I fredags var jag trött och såg jag fram emot en lugn kväll hemma framför teven när Kristina bjöd in till förfest och utgång. Jag var grymt tveksam men bestämde mig tillslut för att gå. Jag kom till Kristina och Fredrik vid 10 och kvällen slutade inte förrän tidig morgon då jag var hemma strax efter 6, men det var en grymt rolig kväll.

Plugget på lördagen gick av förklarliga själv inte så bra och jag gav upp efter ett tag och for in till stan med Greta och Federica istället. Det var Kulturnatten här igår så det var mycket folk på stan, det hände mycket och vädret var toppen så vi gick runt där ett tag.

Jag fick dock lämna dem och cykla hem igen vid 5 för lördagens fest började lite tidigare än fredagen. Vid 7 var vi vid förfesten. Sedan drog vi ner på stan och kollade på en spelning (Assblaster hette bandet, haha). Innan kvällen var slut hade vi även hunnit hänga på en pub, spenderat några timmar i bandets replokal där de också spelade in en musikvideo och sen blev det donken och slutligen fick jag äntligen krypa ner i min säng vid halv 4. Random var ett väldigt bra ord för den kvällen/natten, men kul var det i alla fall!

Idag skulle jag på Biltema, men skippar nog det, får ta det någon annan dag istället.2013-09-15 13.35.23

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar