onsdag 18 september 2013

Sommaren försöker hålla sig kvar

Idag efter att jag på förmiddagen varit till stipendiekansliet och lämnat in papper och sedan på lunchen sålt biljetter (uppe i 56 stycken nu) så for jag ner till stan för en fika med Sara. Vi satt oss på Günterska nere vid ån. Där var solen så skön och man kunde sitta ute utan jacka på, lite sommarkänsla där. Gott fika var det också. Vi satt där och pratade i en dryg timme om helgens bravader och minde oss tillbaka till de första kurserna på programmet och saknade alla utförliga och intressanta föreläsningar om mord och utredningar (ja, jag inser att vi och resten av vår klass är en aning morbida).

Imorgon kväll är det dags för Johnossi på Gröna Lund. Får hoppas att sommaren försöker kämpa sig kvar en dag till, tyvärr ser det inte riktigt ut som det, så jag får klä mig för kyla och regn, men så får det bli.

Sedan jag kom hem från stan har jag suttit och försökt ta igen plugget jag borde ha gjort idag men inte gjorde. Det har väl gått sådär, men nu inser jag att jag inte ätit någon middag och börjar bli ganska hungrig, så nu lägger jag ner det här för idag!

Sist på Grönan, hade inte haft något emot det vädret igen!
2013-06-27 21.12.08

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar