torsdag 31 december 2009

2009

Bara drygt 9 timmar kvar av detta år, så jag tänkte jag skulle sammanfatta lite snabbt vad som hänt.

Jag har...
  • Börjat blogga, 100 inlägg + detta
  • Flyttat två gånger, först till Asarum, sedan in till Karlshamn
  • Blivit sambo med Jimmy
  • Börjat plugga, Högskolan Kristianstad, Biomedicinsk analytikerprogrammet
  • Fått många nya underbara vänner, både i Karlshamn och genom skolan, utspridda i hela södra Sverige
  • Fyllt 20 år
  • Firat jul med hela mammas släkt
Det har hänt mycket bra detta år, men det har även varit ett jobbigt år med tre dödsfall inom familjen.

Morfar 26 augusti 1937 - 4 april 2009
Farmor 30 september 1933- 20 juni 2009
Mormor 14 november 1936 - 25 november 2009
-
2009 avslutas ikväll med middag hemma med familjen, sedan nyårsfest hos Denise i Nyland. På måndag bär det av söderut igen med pappa, då blir det ännu en flytt, denna gång till studentrum i Kristianstad. Ska även inom en snar framtid lyckas bestämma vilken bärbar dator jag ska köpa. Sedan hoppas jag på att det ska fortsätta gå bra i skolan och att jag ska slippa gå på fler begravningar, då ska det nog bli ett bra år.
Nu blir det snart dusch och annat iordninggörande(?) inför ikväll.
/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar