tisdag 15 december 2009

Klar?

Tror jag har packat klart redan, jag som alltid brukar få hålla på halva natten innan jag är nöjd, packa om, lägga till något nytt, ta bort det igen och så vidare. Men nu känns de som att jag är klar. Dock fick inte allt plats i väskan så får ta en extra tygpåse också, men det går nog bra. Det är böckerna som gör det, två tjocka böcker som tillsammans väger nästan 6 kg, hade jag inte behövt ha med de hade säkert allt fått plats i väskan.

Idag har vi haft logaritmer och exponential funktioner på föreläsningen :/ Inte det lättaste precis, sedan hade jag lab med andra BMA-gruppen idag också så blir det en lab mindre att göra när jag kommer tillbaka igen, nu missar jag "bara" två.

Imorgon tar jag med mig all packning redan på morgonen för jag har lektion 8.30-11, sedan ska jag och Sandra (förhoppningsvis) skriva en hel laborationsrapport, vi ska i alla fall börja. Sedan tar jag Öresundståget 13.23 till Malmö, Pågatåget vidare till moster i Oxie. Därifrån blir det sedan hemfärd, så är hemma någon gång på torsdag morgon.

Nu ska jag gå och duscha och sedan mysa framför teven med några kakor som annars måste slängas, ska gå och lägga mig ganska tidigt idag, måste kliva upp lite tidigare imorgon och fixar det sista.

/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar