torsdag 3 december 2009

Städning, tvättning och finsitting

I tisdags var jag ledig så jag och Jimmy passade på att vara lite duktiga, det städades, tvättades, handlades och julpyntades i lägenheten, utöver det hann jag även med lite plugg på förmiddagen.
Igår däremot var de skolan igen, men vi började inte förrän 1 så jag klev upp 9 och tog halv 12 tåget. Efter föreläsningen gick jag och Julia hem till Sandra och fikade lite och gjorde oss iordning för Dammiddagen 2009. Vi hade en superrolig kväll, maten var kanske inte det godaste jag ätit, men underhållningen var desto bättre ;)
Tyvärr hade vi heldag i skolan idag, så de blev ju ingen fest hela natten lång, gick efter middagen som slutade vid halv 10, kom hem strax före 12. Dock kändes det idag att man inte hade legat hemma och kollat på tv, var grymt trött, också blev de kanske lite för mycket vin - i alla fall när det är skola dagen efter.
Men förrutom några små missöden, som att hon som satt snett mitt emot mig spillde vin över hela mig och att de faktiskt började brinna på vårat bord så var det en grymt rolig kväll med många roliga minnen (dock inte förevigade på bild, eftersom jag tog med mig kameran, utan att ha kollat om den var laddad) och vi vet redan en sak vi ska göra nästa år - gå på dammiddagen!

Lektionen vi hade idag var föresten den sista innan tentan nästa fredag, så nu är det bara till att lära sig allt också. Blir inte så mycket idag, så jobbigt när man haft heldag i skolan (nästan) och är trött sen igår, men tänkte försöka plugga någon timme nu i alla fall.
/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar