måndag 30 november 2009

Minnen

Kom att tänka på för ett antal år sedan när jag, mamma, Mikael och mormor var nere i Malmö hos Åsa. Vi satt och pratade om Enrique Iglesias och om att han egentligen sjunger så dåligt. Att många artister egentligen inte låter som de låter o.s.v. Mormor ville inte riktigt tro på att de va så, "Ricky Martin gör i alla fall inte så", var hennes huvudargument, hon var envis min mormor, och hon gav sig verkligen inte :)
I våras/somras, efter att morfar gått bort var mormor mycket hos oss, kommer speciellt ihåg en eftermiddag när hon var hos oss. Vi skulle äta mat och Sylos hade precis öppnat i nya lokaler, så jag och Mikael for och köpte mat, var sån kö så de tog väl en 40 min. Men när vi kom hem igen åt mormor sin kebabrulle, jag ler när jag tänker på det, min mormor var cool :)

2 kommentarer:

  1. Sade hon inte även att minnsan Elvis kunde sjunga, alltså kunde Ricky Martin också göra det?

    SvaraRadera
  2. jo, nu när du säger de så, det är nog mycket möjligt :)

    SvaraRadera