onsdag 18 november 2009

Rapport

Fick tillbaka tentan idag, klarade den :D
Imorse var tåget 40 minuter försenat så vi tog bilen till skolan, fördelen med de var ju att man även kunde åka bil hem och på så sätt kom hem vid 1 istället för strax före två, eftersom att tåget går 45 minuter efter att vi slutat.
När jag kom hem skulle Jimmy precis ur och äta lunch med Robin så jag hängde med dom till kina för lunchbuffé, men nu har jag kommit hem igen och nu är det dags att skriva labbrapport, har ju ny lab imorgon så då kan det vara skönt att ha skrivit denna iaf, har ju köpt färgpennor så att jag kan rita också, men behöver ju vitt papper också, ligger väl en hög framme på labben så jag år väl snylta några där ;)
Nä, nu blir det rapportskrivning så jag kan spela Sims sen (Destination världen ju :)
/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar