måndag 23 november 2009

Inget vaccin

För de första, var inte meningen att de skulle vara riktigt så många frågetecken i förra inlägget, skrev det via iGoogle, gick tydligen inte så bra med å,ä,ö där. Inte allt för lyckat med andra ord.
I lördags var vi hos Julia och Mavve på inflyttningsfest, grymt fin lägenhet och en lyckad kväll. Dock så sov jag hos Sandra, så då gick jag till och från henne i fel skor, dum som jag var.
Idag skulle jag vaccinera mig efter att ja kom från skolan, så när jag kommer med tåget går ja genom hela stan, i regnet med onda fötter, eftersom att de inte är sjukhuset man ska till, nä, man ska till Bellevueparken där jag aldrig har varit, så självklart går jag fel också. Men tillslut kommer jag fram, följer pilarna - bara för att komma fram till en dörr där det står: VACCIN SLUT. Jahapp, bara till att vända om och trava hem istället då, mäkta less och kall när man kom hem, så har inte blivit nå plugg idag, men de får man väl ta igen imorgon, och sen har vi ju inga lekitoner onsdag och torsdag, så då får jag väl plugga endel då också.
Kan vara skönt att inte plugga nått idag, mår inte så bra heller, så får se om man blir sjuk eller om man klarar sig.
/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar