fredag 20 november 2009

Heldag

Igår var jag verkligen borta hela dagen. Gick hemifrån 7.10 och kom inte hem förrän 23.30.
Först var tåget inställt och ersatt med buss, så vi åkte bil till skolan istället. Hade föreläsning om transfusionsmedicin på förmiddagen och lab om blodgruppsbestämning efter lunch, vi bestämde blodgrupper på vårt syntetiska blod.
Sen var jag och Sandra på stan, köpte en present, kollade på ryggsäckar och åt mat på donken, där jag även på något sätt lyckades he min dricka i golvet. Men det var inte så mycket folk där och jag fick en ny så :)
Vi satt där över en timme i alla fall tror jag, innan det var dags för mig att gå bort till tåget. Men, hoppade av redan på första stationen, Bromölla, för att gå på bio med Jimmy och några till, 2012.
Filmen var väl helt okej, lite väl mycket så att allt hände i precis sista sekunden, och de får man kanske i och försig leva med när de är en katastroffilm.
Efter filmen tryckte vi in oss i Johannes lilla bil, på vägen hem pratade vi om hur man skulle överleva när hela jorden håller på att braka ihop, badringar och katapulter var några förslag, så, ja vet inte hur bra vi skulle överleva. :)
Fick även vanliga vita papper av Frussi igår så idag har jag varit duktig att rita lite bilder till en labrapport, har även pluggat lite, annars har jag väl inte gjort så mycket.
Imorgon är det fest hos Julia i Kristianstad, de ska bli kul :)
/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar