fredag 13 november 2009

Mysfredag

Har en riktig Svenssonfredag idag, Idol och popcorn ;) Första fredagsfinalen jag ser den här säsongen, och två Robbie Williams låtar :) Erik sjöng Bodies först, hade väl hoppats på att de skulle låta lite bättre, sen sjöng han och Tove Kids, det lät desto bättre de :)

Annars då? Hade ju tenta förra fredan, den var faktiskt lättare än vad jag trodde, var riktigt skönt när man kom dit och faktiskt kunde en hel del, var rätt nervös för den innan, men nu tror jag nog att det gått bra :)
Så har vi ju börjat med genetik denna vecka då, riktigt intressant och inte lika tuff som förra kursen så den är inte helt fel, idag hade vi labb, kollade mitos hos vitlök och meios hos liljor.
Får se om bowlingen blir av imorgon också då, vore ju på tiden, vi har sagt att vi ska bowla bra länge nu :P
Men nu blir det hallon och vaniljvisp till Pretty Woman som jag varit sugen på att se bra länge.

Juste, höll ju på att glömma, imorgon ska jag ge mig på att baka Scones efter pappas recept, förhoppningsvis blir de lika goda när jag gör dem :)

/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar