torsdag 10 december 2009

Dan före dan

Idag har jag varit duktig, skjutsade Jimmy och Robin till tågstationen förut, sen for jag på Coop och pantade tomflaskor och handlade för några hundra, for även in på Expert för ny kolsyrepatron.
Tänkte jag skulle sätta igång ed pluggandet nu, än ju trots allt tenta imorgon, så lite kanske jag borde plugga? Fast blir inte allt för mycket, ska mest bara gå igenom anteckningar och sådant, tycker inte de ger så mycket att råplugga dan före, det jag inte kan nu lär jag ju inte lära mig på några timmar heller, bara risk att jag blandar ihop allt.
Ska bli skönt när tentan är gjord, förhoppningsvis blir de fest i helgen och sen hemfärd på onsdag, ska bli skönt att komma hem, slippa kliva upp klockan 6 varje morgon och sitta i skolan hela förmiddagarna, dock blir det nog en hel del pluggande ändå.
Nä, böckerna kallar...
/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar