lördag 5 december 2009

20 år

Imorse när jag vaknade satt det en lapp på tvn, Jimmy hade ordnat en klappjakt :)
Det fanns två presenter att hitta, men för att hitta de behövde jag först hitta 5 ledtrådar per present, på varje ledtråd stod det vart nästa fanns och en ledtråd till vart presenten fanns.
Var inte det lättaste, men den första jakten ledde mig ut till bakluckan på bilen och den andra ledde mig ner i förrådet. Så gulligt gjort, jag var uppe längre än vad jag brukar vara igår också, så han fick ju sitta uppe halva natten och fixa :) presenterna var inte helt fel de heller, en parfym och nytt tangentbord/mus.
Sen hade han även köpt grejer så vi kunde baka lussekatter, vilket vi gjort idag också, andra plåten var inne lite väl länge kanske, men dom blir nog goda förhoppningsvis.
Till middag idag väntar fläskfilé och klyftpotatis med beasås, efter det får vi se vad som händer ikväll, om vi drar till Robin eller om vi blir kvar här hemma, men nu ska jag i alla fall gå och duscha, lite mjölig sen bakandet :)
/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar