lördag 19 december 2009

Kramfors

I onsdags tog jag, efter föreläsning och lite försök till rapportskrivning med Sandra, tåget ner till moster utanför Malmö.
Var ute på vägen strax efter halv 5 om jag inte minns fel. Var ordentliga snöoväder efter vägen. Vi åt på Burger King en bit före Jönköping tror jag, sedan i Tönnebro, vid kvart över 3 på natten träffade vi en kille som pratade engelska som skulle ner till Stockholm men som blivit ifrånkörd av sin buss.
Vid halv 8 på morgon var jag hemma, 8 gick jag och la mig.
Tack så mycket för skjutsen :)


Vid 1 klev jag upp igen. Mesade på ett bra tag, klockan var väl 3 - halv 4 innan jag hade lyckats klä på mig, for sedan en sväng på stan och hämtade ut ett paket och köpte biljett till Kramm. Hörde att de var några till som hade köpt också, så jag är ju inte ensam i alla fall, för nu är de slut. For hem till Jimmy en sväng också och hälsade på katten, han var jättesöt :)
For hem och åt pizza, Ume-folket hade kommit.

Sen igår var det då begravning. Jobbig dag, men ändå en trevlig middag på Kramm med släkten som avslutning. 25 grader kallt var det ute också, så riktigt kallt att förflytta sig mellan platserna.

Idag har jag inte gjort mycket alls, svinkallt inne här så har suttit med vantar på mig ibland, lyssnat på musikhjälpen.
/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar