onsdag 16 oktober 2013

Allt jag gör…

För drygt två veckor sedan hade vi en tenta som vi fick tillbaka i måndags, hela klassen hade klarat den – grymt skönt! Men ska man inte då få ta det lite lugnt ett tag? Inte känna att man måste börja igen på en gång? Nä, då har vi en uppgift som ska lämnas in och redovisas på måndag, och som om inte det vore nog har vi tenta nästa fredag också. Hittills har uppgiften tagit all tid, men imorgon får jag lägga den åt sidan så jag kan börja tentaplugga också, det är ju bara en dryg vecka kvar. Men sen får man väl andas lite va?

Allt jag gör nu för tiden är att plugga känns det som. Ska bli skönt till, jul, vi har ingen skola på en månad, så hinner både vara lite ledig här i Uppsala och även hinna vara hemma i Kramfors ett bra tag, fast det är klart, vi har ju tenta när vi kommer tillbaka i januari, så allt för ledig får man ju inte va. Men sen, då drar vi till London! (Ja, jag vet att det kommer bli mycket att göra då också, men det ska bli grymt kul ändå)

Nä, nu ska jag spela lite AC3, kul att göra något annat för en stund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar