måndag 21 oktober 2013

Gasque, hemmakväll och biomys

Har haft en ganska händelserik helg trots förkylning och plugg.

I fredags klev jag upp tidigt och satt mig och pluggade hela förmiddagen. Vid 1 for jag sen in till V-dala. Väl där var det dags att bära bord och stolar, ställa fram tallrikar glas m.m. och sedan servera på kvällen. Det var ett tufft jobb och vi var underbemannade, men det var kul och jag träffade många nya trevliga människor :)

Vi var klara med undanplockningen vid halv 1, vid 1 fick vi sedan mat och dricka, det var mycket gott vill jag lova. Jag drog vid 3, men eftersom jag stannade och pratade längst vägen var jag inte hemma förrän vid halv 5, sedan tyckte min kropp tyvärr att det var dags att vakna vid 9 igen, inte så populärt. Det blev en del plugg under dagen, men det gick långsamt. Var bjuden på födelsedagsfest på kvällen, men jag var trött och min förkylning var värre och jag kunde knappt prata, så vi körde en helkväll hemma istället med chips, grönsaksstavar, dip, godis, te och skräckfilm i form av Evil Dead, en ganska bra men väldigt konstigt film.

Igår blev det mer plugg, fick ju lov att göra klart mitt arbete och förbereda inför dagens seminarie, sedan blev det bio igårkväll, 2 Guns, en bra film med lagom med action och komedi.

Idag har det varit redovisning och inlämning av arbete, sedan seminarie och sedan hem för lite mer plugg. Tenta på fredag igen ju, så det är ingen vila direkt, kommer bli några intensiva pluggdagar nu, men till helgen, då ska jag sova!

2013-10-18 14.34.472013-10-18 17.52.37

2013-10-19 21.19.22

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar