tisdag 1 oktober 2013

Världens längsta dag

Ja, det känns lite som det idag och då är klockan ändå bara 10.

Men det blev en tidigt morgon då vi idag hade tenta som började klockan 8. Klockan 9 var den biten av dagen avklarad, satt dock kvar utanför i en timme till och pratade. Sedan efter en sväng till Granngården kom jag ner på stan där det blev ett snabbt besök på gymmet, sedan lunch från Subway som jag åt då jag kom hem igen vid halv 12. Sedan följde några timmar då jag och Anna dog framför teven. Blir så fruktansvärt utmattad av att skriva tenta så det var skönt att känna att man inte behövde göra något alls för en stund. Vi var även duktiga och städade lite senare.

Efter maten såg vi The Great Gatsby. Riktigt bra film, kan ju inte bli mycket annat med DiCaprio i huvudrollen! Satt trots det och gäspade innan den var slut, men det berodde nog mest på dagens tillstånd. Har efter filmen även hunnit med senaste How I met your mother och ytterligare lite slötittande på teven. Nu sitter jag äntligen i min säng. Blir ett avsnitt av Breaking Bad som jag börjat kolla på, sedan ska jag sova :)

the-great-gatsby-movie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar