torsdag 31 oktober 2013

Full fart på en gång

Efter en grymt härlig, LEDIG helg förra helgen drog så en ny modul igång i måndags. Hade hoppats på att det skulle bli en lugn början på modulen, få någon vecka lite halvledig innan plugget drog igång på riktigt, men så blev det inte riktigt. På måndagen blev det inget plugg här dock, vi körde ordentlig storstädning och sedan fikade vi med en som ska hyra lägenheten till våren när vi är i London. Det resulterade dock i att jag redan kände mig efter på tisdagen så efter att jag förberett mig inför fredagens seminarie med Sara for jag hem och satt mig och läste i boken några timmar.

Igår var det föreläsningar ingen sen lite mer läsning på kvällen. Idag har vi haft eget arbete, så då har jag börjat leta artiklar till ett PM jag ska skriva med Anna.

Så, mycket i skolan framöver; imorgon är det första seminariet, på onsdag är det dags för nästa seminarium. Då ska även ett första utkast till PMet vara klart inför ett möte med handledaren på torsdag. Tisdagen efter ska PMet på 10-15 sidor vara klart för att sedan redovisas på fredagen då vi även ska opponera på en annan grupp. Fullt upp med andra ord. Utöver detta råkar det just nu vara väldigt mycket roliga saker inplanerade också. imorgon ska klassen ha fest här tillsammans med ettorna, sedan på lördag ska jag serva på en gasque på V-dala. Till veckan är det möte med studentrådet på måndag sedan åker vi ner till Stockholm på tisdag för att se Imagine Dragons, på fredagen sen kommer mamma och Vera ner på fredag så då ska jag koppla bort plugget ett tag och vara lite ledig, men sen när de har åkt på söndagen blir det direkt på plugget igen.

Är med lite skräckblandad förtjusning jag ser fram emot den kommande veckan, är ju kul att ha mycket att göra, men måste försöka hinna med plugget också, annars blir det inte kul, men det ska gå, på nått sätt!

 

2013-10-28 17.15.27
Storstädning på riktigt

2013-10-31 15.10.53
Dagens 3-fika, mums!

2013-10-27 14.08.18
Kommande fullspäckade dagarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar