torsdag 3 oktober 2013

Norrlands

Igår fyllde Anna år och det firade vi hela dagen. Vid lunchtid kom Gio över med fika och Anna fick öppna paket. På kvällen for vi till Frida där vi överraskade med tårta. Sen drog vi in till Norrlands och deras onsdagsklubb, Vi Kör Pop! Det var verkligen en jättekul kväll och det var kul att vara tillbaka på Norrlands, jag och Anna bodde ju nästan där i i början.

Idag är jag blåslagen och trött, haha. Jag råkade halka i trappen igår kväll, därav det blåa. Tröttheten kommer ifrån att jag av någon anledning inte kunde sova när jag kom hem igår. Låg bara och vände och vred på mig hela natten och somnade inte förrän vid 6 imorse. Klev upp strax före 12 idag, men då hade jag bara sovit av och till sedan klockan 9, så märkbart trött idag, och därför blir det nu sängen, god natt!

2013-10-02 12.20.012013-10-02 20.05.32

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar