lördag 15 augusti 2009

Efter regn kommer solsken

Jo, efter att det regnat och åskat en hel del idag, så kom solen åter vid 4 i eftermiddags. Visst det är ju härligt med sol då också, med hade hellre haft den framme på dagen.
Jag kunde i alla fall posta mitt brev och har även hittat en bok på blocket som tydligen är livsviktig i första kursen, den var oanvänd och lite billigare än att köpa den på AdLibris eller liknande i alla fall, men med frakt blir det fortfarande endel :/
Nu sitter jag på Jimmys skola, har vart här sedan 8 ungefär, och en stor del av den tiden har vi spelat CoD4, men nu börjar jag bli less på att vara här så jag tror jag ska trava hem snart, Jimmy lär ju vara här ett tag till :)
/Sara
Ps. Lovade ju att jag skulle uppdatera oftare, har blivit tre gånger idag ju (!), men det lär inte bli vardag, bara en engångsföreteelse ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar