måndag 24 augusti 2009

Uppdatera mera!

Juste, så var det ja, jag skulle ju uppdatera oftare :/
En vecka kvar till skolan börjar nu och jag vet typ ingenting känns det som, men det löser sig väl förhoppningsvis, om inte annat så ska jag ju dit på torsdag.
Men vad har vi gjort sen sist då? Jo, i slutet på förra veckan var vi på Jimmys skolan en kväll och spelade, i fredags kollade vi på en Wallander och igår kollade vi på Män som hatar kvinnor (den var bra, men som vanligt när det är en bok som blir film så saknas det sjukt mycket). I lördags var vi hemma hos Robin några stycken, sen satt vi nere på Harry's ett tag också innan pojkarna köpte pizza och så gick vi tillbaka till Robin ett tag, men han var så trött så vi gick hem så fort de tryckt i sig pizzorna.
Nu tänkte jag lägga mig i solen på balkongen och läsa lite i min jätteroliga nyköpta bok ;)
/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar