torsdag 20 augusti 2009

Molecular biology of the cell

Tjo, idag har boken jag hittade på blocket kommit, fortfarande fin och inplastad var den så :) De var alltså Molecular biology of the cell, den ser inte så himla rolig ut, 1200 sidor och på engelska, men det som står i det är väl förhoppningsvis intressant i alla fall. Miniräknaren kom från Kramfors idag också.
Men förutom att jag köpt den boken så känns det inte alls som att jag ska börja plugga om 1½ vecka. Väntar på att brev med info ska komma från skolan, skulle komma denna vecka så det kommer förhoppningsvis imorgon då, annars så är det ju introduktionsdag om en vecka med rundvandring och temaföreläsningar, sedan på eftermiddag/kvällen grillning och musik. Nackdelen med den dagen är att den börjar 8 på morgonen, vilket betyder att jag måste ta tåget som går halv 7 :/ Men men, det blir nog kul.
Nu är Jimmy på skolan och spelar, va där igår jag så stannar hemma idag, kvällen ska spenderas framför tvn med friidrott, höjdhoppet har redan börjat, så chao.
/Sara

1 kommentar: