måndag 31 augusti 2009

Första skoldagen

Gick riktigt bra att kliva upp imorse faktiskt. Men fick lite panik på vägen till tåget då jag hörde bommarna gå ner, kom fram bara nån minut innan tåget gick, får nog gå hemifrån lite tidigare imorgon.
Vi hade en lektion på förmiddagen och sedan gick jag och åt med en klasskompis. Var inga nollningsaktivteter idag, dock var det fest ikväll på kåren som hade varit kul att gå på, men eftersom att det började 10 och sista tåget hem går kvart i 11 så kändes det inte som något större mening att trava runt i Kristianstad hela dagen så vi gick till stationen och åkte åt var sitt håll istället, får lösa det där på något sätt.
Kom hem vid 3 och sedan dess har jag renskrivit det jag skrev på lektionen imorse, märks att det var ett tag sedan man skrev så mycket, har skrivit jättekonstigt och fel bokstäver lite här och var och så, får bli skärpning till imorgon, för jag vill inte skriva om varje dag.
Nu sitter jag i alla fall och hoppas på att Jimmy ska komma hem snart då jag börjar bli hungrig, tror jag ska ringa han och höra. Ciao
/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar