fredag 14 augusti 2009

Faan också.

När jag klev upp imorse, vid 10 var det klarblå himmel och 36 grader på balkongen, så jag tänkte att dagen skulle ägnas åt att sola på balkongen och äta glass på stan, sen skulle vi grilla ikväll. Men redan innan solen hade tagit sig till balkongen, som den brukar göra vi halv 12-12 så kom molnen, stora mörka moln med regn och åska. Så istället för att sola har jag ägnat förmiddagen åt att diska, städa lite och kolla på True Blood. Nu är molnen inte fullt så mörka och det åskar inte längre, men det regnar - ordentligt.
Nu ska jag springa och posta ett brev för det låter som att regnet håller på att avta, så jag får väl passa på innan det börjar ingen. Sedan ska jag sätta mig i sängen och läsa lite, också blir det nog lite Sims också :)
Hoppas ni har det soligare, så kan ni väl sola för mig också? ;)

Dagens utsikt från balkongen :/

/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar