söndag 23 september 2012

Det bidde ingen tv…

I fredags tog jag och Anna förmiddagen ledig från plugg och åkte ut till Boländerna. Målet var Experts konkursrea och en tv till nya lägenheten. Vi tänkte att eftersom att det ändå var en fredag så skulle det kanske inte vara så överdrivet mycket folk där, tji fick vi! Tog några bilder på folkmassorna UTANFÖR butiken, men tyvärr så vet jag inte vart de bilderna tagit vägen…Vi gav i alla fall upp redan innan vi hade ställt oss där.

Som tur var så finns även Jysk och IKEA på Boländerna, så när vi ändå var där, och hade fått låna en bil, så passade vi på att köpa lite grejer till lägenheten istället; handdukar, en matta, ljus, gardiner m.m. Åh, nu längtar jag ännu mer ju! Även fast jag trivs väldigt bra här så ska det bli skönt att ha något som är mitt.

I alla fall, innan vi hade lämnat tillbaka bilen här och tagit oss ner på stan, handlat och gått till Norrlands, där eftermiddagens plugg skulle göras var klockan halv 4. Men vi lyckades få ut ganska många timmar av dagen ändå då vi satt där (inte alltid så effektivt kanske) till klockan 9.

Sen igår så pluggade jag stora delar av dagen, sen på kvällen lyckades vi efter många om och men åka och bowla, sen gick vi i regnet (för ovanlighetens skull) till Norrlands, där vi satt och pratade några timmar, skönt att komma ifrån plugget!

Idag har det också varit plugg hela dagen, förutom matpauser, en promenad med vovven och ett samtal till mamsen så har jag suttit framför datorn inne i skrubben, så har fått en del gjort idag.

2012-09-21 22.11.06 Mitt examensarbete kom med posten i fredags, så skönt, nu är jag helt klar med Högskolan Kristianstad

 

2012-09-21 22.10.44

Mina fingeravtryck från i onsdags

 

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar