torsdag 20 september 2012

Hektiska dagar

Har haft intensiva dagar den här veckan.

Igår labbade vi hela dagen. Men det var en väldigt lättsam labb, där vi mest fick prova på olika metoder.

2012-09-19 10.17.192012-09-19 10.17.042012-09-19 10.47.42

Olika metoder för att synliggöra fingeravtryck, här på hård yta respektive tejp

 

2012-09-19 11.36.56

Såhär fint kan det bli

 

2012-09-19 10.43.58

Vi fick ett hotbrev också

 

2012-09-19 14.38.50

Också lyfte vi skoavtryck från tidningspapper här

 

Jag tog även mina egna fingeravtryck på ett tiokort, men har ingen bild på det.

Efter labben var jag hem en stund, sen tillbaka in på stan där det blev 90-talsmusik och klubbor.

Imorse sen, inte alls farligt att kliva upp, men när jag satt på bussen kom tröttheten, men det har ändå gått ganska bra, fast jag inte kom ifrån skolan förrän vid 7. Hade strimma i förmiddags, föreläsning om rättspsykiatrisk undersökning på eftermiddagen (grymt intressant) och sedan möte med The Studentcouncil for master students (fancy va?) så jag var inte hemma igen förrän vid 8.

Helgen är lika fullproppad den, imorgonbitti ska vi till Expert, jag är ute efter en TV, så har ägnat lite tid nu till att kolla runt lite, så jag vet ungefär vad jag är ute efter. Sen blir det biblioteket på Norrlands för sammanfattning av boken. I helgen är det även tänkt att jag ska hinna; läsa igenom och förbättra engelskan i mitt arbete, göra en PowerPoint och göra en uppgift som vi fick på strimman idag, det handlar om Bioinformatics, och jag har ingen aning om vad jag ska göra, har suttit med det en stund nu och har inte alls fått ihop mycket.

Namnlös

???

 

Nä usch vad tiden dragit iväg, nu är det dags för sängen, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar